Nufnang

Wednesday, May 28, 2014

Penang 2014 - 1


sabtu lepas sebelum subuh lagi dah gerak ke penang sebelum balik kg

dekat je.. singgah la jap menjadi rutin setiap kali balik ke kg

dalam kol 9 dah sampai kat penang terus sarapan di jalan transfer

pekena roti bakaq arang dengan telur separuh masak

telur dah pecah siap2 terus cicah je dalam tu...

fuhhh meletoppp



 

kedai di ambik dari kejauhan
 

singgah di Maliha Bakery seberang jalan, tu beli roti benggali

balik cicah kari pulak...

bakery ni la tempat diorang dok ambik roti2 tu

 

Tuesday, May 27, 2014

Friday, May 23, 2014

Mahbub bangsar

Ada orang banje.. tq!!!!

Tuesday, May 20, 2014

Sunday, May 18, 2014

Kedai Kopi Shah Alam


  
 jom breakfast di 

Kedai Kopi Tasik Shah Alam

 

harus minum kopi
 

omelett dan hash brown
 

  nasi lemak telur mata



Wednesday, May 14, 2014

Nasi Lemak Sotong



lokasinya di banting

 
 sotong yang mabeles...

 

Thursday, May 8, 2014

Wednesday, May 7, 2014

KLIA 2


ini cerita weken lepas

melawat tapak penerbangan untuk percutian seterusnya

kononya la kan.. hehehe
 
  
ada erl terus ke KLIA 2


 

 
 
sang tiger
 

projek yang masih dijalankan...


memang besar KLIA 2 ni

ada shoping2 lagi seperti jelly bunny, jaya grocer, vincci DLL

untuk keterangan lanjut, sila klik KLIA2

 

Tuesday, May 6, 2014

Sunday, May 4, 2014

Teh Madu Buih

 

kalau ke kota bharu, jangan lupa pekena

teh madu buih yang meletopss 
lokasinya di kedai buloh, PCB

 
  
sup ikan ni memang terbaik !!!!


daging goreng di bawah ni pon x kurang jugak rasanya
 


Friday, May 2, 2014

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...