Nufnang

Tuesday, July 10, 2012

Universal Studio Singapore 7- Zon Hollywood & New York


ini show

light, camera, action





agak menakutkan jugak tapi besttt


ade kuar api, ribut bagai

last2 kuarlak ferry besar












marilyn monroe

x sempat nak ready

si cameraman dah snap








sesame street ni ramai sangat orang nak ambik gambarnya





live show nyanyi & menari

di Mel's Drive In





peewwit sexy mexy






jam 7 kita makan dulu...

bas jemput 9.30 malam, mesti sampai kat tune hotel dekat kol 12

masa tu dengan badan penat + ngantuk xde dah nak makannya

padahal depan hotel tu ade Sekinchan Ikan Bakar









beriani/nasi arab chicken roasted

nasinya lembut sedappp

S$15 hohoho



ayam masak pe tah lupa lak namanya

S$13





dapat free roti prata

ermm sedapp lembut giler


air refill di dalam botol USS harga S$2








sebelum pulang haruslah membeli sedikit cenderahati

sebagai kenang-kenangan, tapi untuk diri sendiri je hehehe


maaf ye frenzzz



inilah beg plastiknya

nak tau ape di dalam?


jom tengokk



'
'
'
'
'
'
'
'

'
'
'
'
'
'


'
'


taraaaa...






paper bag universal studio singapore

frame/magnet shrekkk

S$10 satu, aahh pitammm







balance S$.....

sebagai kenang-kenangan



S$10 = RM25







ok sampai di sini saja cuti2 di

Universal Studio Singapore


nak tau cerita lanjut sila ke laman web

USS




ok daaaaa










Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. brapa kos smuanye trmasuk pnginapan ye?

    ReplyDelete
  2. bajet dalam 500 sorang pun dah cukup..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...