Nufnang

Sunday, March 3, 2013

Taman Buaya Medan


 taman buaya assam kumbang medan

Sampai  je di medan, terus tinggal beg di kaunter hotel dulu, sebabnya baru kol 10, 
x boleh masuk hotel lagi. Masa kat luar hotel tu datangla sorang pemandu motor beca ni menawarkan 1 jam 30 000 rupiah = rm 10 untuk pergi jalan-jalan, 
so apalagi i cakapla nak g ambil foto2 kat medan tu. 
dia bolehlak bawak pergi ke taman buaya ni 
dalam 15 minit dari hotel. belasah jela labu huhu.



 

 pemiliknya adalah cina

bayaran masuk dalam RM 2


 

jom kita tengok buaya2 di bawah

   

 yang ini paling tua 40 tahun, cam dah x larat



yang ni lak kesian, xde ekornya








 inilah "pawang" yang membersihkan kolam2 buaya di sini

 


ini lak tasik buaya, memang banyakla buaya2 kat dalam ni,

kata supir tu bebek(itik) dijual rm 10, kalau nak bagi makan kat buaya dalam tu












No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...