Nufnang

Monday, June 27, 2011

Mood Bercuti

hi semua, dh lama aku x update blog. ni ambik masa kejap tulis ape yg patut hehe,
ni masih lagi dlm mood bercuti, x puas rasanya cuti semalam, jumaat mlm lepas aku naik fligt blk kg, pastu pagi sabtunya bawak mak ayah aku dtg kl naik fligt gak. pastu ahad tu bwk dirg p rmh sedara kt pj, pg smlm bwk jenjalan alamanda je, ptg tu bwk g metro point kajang, mlm tu dirg dh blk kg blk huhu

pagi ni dtg ofis je tgk2 ade smpul srt atas meja, bukak2 rupanya aku dpt tiket wayang lagi, aritu ade masuk peraduan hahah filem 3,2,1 cinta, dh dpt tiket free tgk jelakan...

skrg mood x sabar nak g bercuti minggu depan pulak...

4 comments:

  1. masuk peraduan bgtaw la
    aku pon nk tiket free jugak hihihihi

    ReplyDelete
  2. member sue ckp cter ni biase jer.. x standing cter laila isabella....

    ReplyDelete
  3. aah tpi dh free tgk jela nanti hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...