Nufnang

Sunday, November 25, 2012

Coconut Shake Klebang



hii uollsss..

dah seminggiu i x bersiaran...

i kena demam & sesema u....

jumaat lepas  EL lagi, pagi2 memang x larat nak bangun

 kalau penangan sesema ni

dok tido je pun sakit badan gak..

x boleh jadi ni, lepas jumaat terus ke Melaka

untuk cuti2 cinta aauuww

bertukar angin katanya...


sampai je terus  ke klebang pekena

ubat demam

original coconut shake klebang

dekat dengan pantai klebang

pastu terus ambik angin kat pantai tu...



montel je ice cream walls


tempat minum/makan kat dalam

kalau nak tak tapau beli je kat tepi jalan tu..


 tempat penyediaan coconut shake


makan sekali nasi lemak..

kuih muih pun ado...

malam menginap dekat hotel sri costa

area dataran pahlawan 




ok da...



2 comments:

  1. singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

    ReplyDelete
  2. wah..sedapnya! pernah pekena sekali coconut shak ekat klebang nih.. tapi kena beratur panjang.. nasib baik sodap giler..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...